2008.08.07. 22:18 benkozoli

TOVÁBB AZ ÚTON

Milyen is az igazán sikeres ember? Külön emberfajta egyáltalán? Vagy csak jó tulajdonságokat kell ötvözni a megfelelő arányban? Fogós kérdések. Egyrészt mondhatom azt is, hogy igen, külön fajta is lehet, mint például mi magyarok. De nem akarok általánosítani, vagy a giccsesen fogalmazni, csak tényleg úgy jött ki, hogy egy csomó minden egyszerűen miattunk van. Legalábbis miattunk van azóta, mert lehet, hogy más is gondolkodott hasonlóan, de sokszor mi voltunk az elsők.
Itt van például a golyóstoll. Vagy a Rubik-kocka. Jó, az mondjuk játék, de a nukleáris láncreakció már nem az – ezt a példát apa mondta. Oké, akkor már ideírom a többiekét is, mert itt egy kisebbfajta versengés lett belőle, hogy ki tud többet, vagy különlegesebbet. Na, de a kedvencek. Beninek volt a kocka (az mondjuk nekem is lehetett volna..), Sárának a szódavíz, Anya meg a Béres-cseppet mondta. Én közben azon is gondolkodtam, hogy a mostani emberek között találok-e, de aztán a család leszavazott, mert azt tényleg nem tudom megmondani, sikeres lesz-e világszerte, amit én gondoltam. Azért elárulom, mert engem mostanság az ilyen emberek jobban érdekelnek. Rátai Dánielnek hívják a srácot, 22 éves, azt hiszem, és ő volt az, aki azzal nyerte meg pár éve a fiatal tudósok világversenyét, hogy körülbelül harmincezer forintból olyan rendszert készített, ami különféle háromdimenziós számítógépes művelet elvégzésére alkalmas. Épphogy elvégezte a gimit. Szerintem ez a nem semmi teljesítmény.

Nem tudom, én miben tudnék világelső lenni, de hát nem is szándékom, egyszerűen csak tök izgalmasnak tartom, hogy megismerjek olyan embereket, akiknek másképp forognak a fogaskerekek ott bent. Remélem, legalább ebben jó leszek. Holnap kiderül, ugyanis elhívott az RTL Klub a reggeli műsorába. Khm. Nem reklámozom, mikor nézzétek, mert még eléggé izgulok, de remélem, mindenki megérti, hogy nekem ez az első ilyen felkérésem. Azért igyekszem összeszedett lenni. Annyit még elárulhatok, akik mégis megnéztek volna, hogy ez lesz ugyan az első, de nem az utolsó…
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://azencsaladom.blog.hu/api/trackback/id/tr51605884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása