2008.09.01. 19:45 benkozoli

A lé meg a Lola

Nem tudtam kihagyni ezt a poént, ez egy német film, és jó régen láttam már, de nagyon tetszett benne a fiatal csaj, meg a srác, és hogy arról szólt a film, mi lett volna, ha másképp történnek a dolgok. A magyar Lolával a Reflektor Magazin segítségével találkozhattam a lemezkiadó cég irodájában, és már akkor tudtam, hogy az lesz a legfontosabb kérdésem, Lola szerint mi kellett az ő sikeréhez, és mit csinálna most, ha nem úgy alakultak volna a dolgok, ahogy végül alakultak.

Lola először is tényleg nagyon „hétköznapi” módon válaszolt kedvesen a kérdéseimre, semmilyen sztáros viselkedést nem fedeztem fel benne, pedig ő tényleg nagyon gyorsan lett elég ismert. Ezt is válaszolta, azaz szerinte akkortól datálható a siker is, mikortól úgy érezte, hogy magára talált az éneklésben, de nem esne kétségbe akkor sem, ha csak a szűk baráti körével lenne, akik így viszont többször is hiányoznak, de szerencsére megértőek. (Remélem, az én barátaim se gondolják másképp). Sőt, kihangsúlyozta, hogy az ő sikere is rengeteg ember munkája.

A sikerrel és a pénzzel kapcsolatban Lola nem tudott túl sok felvilágosítással szolgálni, egyrészt az előző okok miatt – nem érdekli túlságosan, csak legyen – másrészt pedig azért, mert a szülei, és a menedzsere erről gondoskodnak, neki csak az önállóság fontos. Nem is különbözünk annyira, gondoltam, nekem is még Apa a megmondója inkább, mit mire költhetünk, bár akadt már néhány kivétel is… Khm, erről ennyit.

Szóval összességében nagyon pozitív volt beszélgetni egy nálam alig idősebb, de ismert emberrel, az én felismerésem az, hogy akadnak olyanok, akik nemhogy az összes körülményre és nehézségre, de csak arra az egy területre koncentrálnak, amelyben érzik, hogy képesek sikert elérni, és ha elég kitartóak, akkor a környezetük is támogatja őket.

Köszönöm, Lola!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azencsaladom.blog.hu/api/trackback/id/tr8643749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suklemovics 2008.09.02. 12:11:05

Kitartó-kitartott,
törlendő-törölt.
Sikeres-szerencsés
Minek-kinek?
Ezt nem értem-e?
Kinek írod ezt?

megmondÓ 2008.09.08. 00:07:21


hány ember tökét csavargatja hitelekkel a folkszbank magyarországon, hogy még ilyen benkőzoli blogra is futtya?

Gaston 2008.09.09. 21:49:57

Nem több emberét mint a többi bank nekem elhiheted... Szerintem ez egy jó ötlet. Nagyon eredeti:)

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2008.09.17. 14:36:18

Én csak dizájnilag szeretnék hozzászolni XD Ez egy igazán jó design-ú blog. Gratula hozzá.

ZZ · http://hitel-ebs.blogspot.com 2008.09.21. 20:27:09

Kicsit többet is olvastam volna Loláról :-)
süti beállítások módosítása