2008.07.24. 19:20 benkozoli

AZ ELSŐ PRÓBÁLKOZÁS

Megvaaaaan!!!
Apa megint megcsinálta! Megyünk Siófokra a Forma1-es buliba! Éééééés: a VIP-részlegbe! ☺
Mondtam neki, hogy most először is muszáj elmesélnie, hogy csinálta.

Most kell, hogy én jöjjek…

Próbálok ugyanolyan nyugodtan, és magabiztosan a tükörbe nézni, mert persze gyakorolni kezdtem, hogy mégis, hogy fogok kinézni, miközben a világ egyik legsikeresebb arcát faggatom a tutiságokról, de egyelőre vagy röhögésbe fullad a dolog, vagy megint elkezd donogni a szívem, redbull nélkül is. Lehet, hogy erről az izgalomról jutott eszébe Mateschitz úrnak az ital? Nem tudom, semmit se tudok, csak azt, hogy nem okozhatok csalódást, senkinek. A másik Sárának sem, akivel a hét elején jöttünk össze, de ezt túl hosszú lenne kifejteni, ha tehetem, még mesélek róla, mert egyúttal szerelmes is lettem… és ennyi izgalmat nem feltétlenül kíván az ember egyszerre.

Még két nap, és minden kiderül…
 

Szólj hozzá!

Címkék: barátnő forma1 siófok volksbank


A bejegyzés trackback címe:

https://azencsaladom.blog.hu/api/trackback/id/tr15597639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása