2008.08.23. 09:10 benkozoli

Tényleg meg kell dolgozni a sikerért

Tegnap találtam egy levelet a Volksbanktól, amit majdnem elolvastam, de ki volt nyitva, így nem volt kérdés, hogy az idősebb Benkő Zoltánnak küldték, nem akartam felesleges feszültségeket, rendes úton megkérdeztem Apát, miről van benne szó, és ez érint-e engem, kár, hogy rögtön megkaptam a leszúrást, miszerint miért ne szólt volna, ha nekem is van hozzá közöm? Szóval nincs, gondoltam, de azért megkérdeztem, hogy mégis miről van szó. Apa mondta, hogy semmi, csak elhívták a Volksbank 15. születésnapi partijára. Erre azért megmozdult bennem valami, és tovább faggattam, hogy például kik lesznek még ott? Ott nem lehet sikeres emberekkel találkozni? Úgy döntöttek, hogy elmehetek a partiba, ha megbeszéljük, kivel mit szeretnék beszélgetni. A csapatmunkában is hiszek, szóval mondtam, hogy oké, kitalálom, de Apa helyesbített, hogy kitalálJUK. Rajtam ne múljon… De aztán felvilágosított, hogy tényleg nem csak én vagyok, és hogy igazából erre a rendezvényre a Sárát akarták elhívni, elvégre ő az, aki pont 15 éves, mint a Volksbank, és ők most erre koncentráltak. Én azért láttam rajta azt is, hogy nem igazán tudna ARRA érvet felhozni, hogy én miért NE legyek ott… :-) Úgyis velünk foglalkozik mindenki, de apa bankolt volna rendesen, azaz a következő akció felkeltette az érdeklődését, mert a banknál, akinek van félretehető pénze, annak most jó ajánlatuk van, még a 15 évhez is köze van, elvégre Apa tényleg akkortájt lépett be hozzájuk, amikor Sára született, és mivel van ez a 15 évesség, ennek az alkalmából van egy 15 éves betéti akció.. Aha… Én eddig teljesen mást gondoltam a betétről… Szóval, talán ebből mindenkinek kiderül, de én sajnos nem igazán vágom még bankolást. Annak viszont nagyon örülök, hogy sikerült "kiharcolni" a jelenlétemet, elvégre ezért én dolgoztam meg, sőt, hosszú távon is helytállónak bizonyulhat, ha ragaszkodom az elképzeléseimhez, legalábbis akiket eddig megkérdeztem, mind hasonló elveket vallanak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://azencsaladom.blog.hu/api/trackback/id/tr74628841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása