2008.08.13. 00:17 benkozoli

EGY SIMA, EGY FORDÍTOTT

Meg kellett emésztenem az elmúlt pár nap eseményeit, mert rengeteg minden történt, én meg szeretném egy kicsit összefoglalólag is feljegyezni az eseményeket, hogy ne legyek hosszú, vagy unalmas. Magamtól is azt kérdezem már, mennyire volt sikeres ez a pár nap, de hát ez úgyis eldől a későbbiekben.
Voltam reggeli tévéadásokban, és forgattak velem televíziós adásokat, interjúkat adtam, és kértem jómagam is. Na, csak szép sorjában!

Először az RTL Klub Reggelijébe hívtak meg a múlt héten, ez több minden miatt is érdekesre sikerült. Már induláskor úgy nézett ki, hogy esetleg lekéssük az egészet, de hála Apának, meg a svéd repülőgépgyártó technikának ezt a problémát is sikerült leküzdeni. Ez csak azért fontos, mert miután konstatáltam, hogy életben maradtunk, időm sem maradt rá, hogy izguljak, máris ülhettem be a kiskertbe. És ki kérdezett legelőször? Szujó Zoltán, ami nekem megnyugtató volt, mert ő volt a siófoki Forma1-es nap szpíkere is, egy igazi magabiztos, de kedves, mosolygós riporter, az összes parám elmúlt, legalábbis már csak enyhe izgalmat éreztem, és egész más volt mesélni úgy, hogy mind a ketten ott voltunk az eseményen. A kérdések rövidek, és érthetőek voltak, és annyira gyorsan történt minden, hogy mire igazán belelendültem volna, már véget is ért az egész. Apa is megdicsért, már csak azért is, mert így még volt időnk átérni az ATV reggeli műsorába. Az ottani történésekből azt fontos megjegyeznem, hogy egyszerre beszélgetett Xantus Barbarával, meg velem a műsorvetető hölgy, ami nekem csak azért jött jól, mert már belejöttem a válaszolgatásba, de a kérdezésbe is, így az interjú után voltam olyan bátor, és elkértem az ő telefonszámát is, természetesen, hogy a sikereivel kapcsolatban nyilatkozna-e nekem is, amit szívesen elvállalt. De a műsorban is kedves volt, és megerősítette, hogy jó meglátásaim vannak, például azzal kapcsolatban, hogy nem elég, ha valaki gazdag lesz a sikerei által, attól még lehet boldogtalan is, mondjuk, ha a magánéletét áldozta fel a karrierért. Barbara ebből a szempontból szerencsésnek mondhatta magát, akinek mind a” két élete” rendben van.

Aznap még elhívtak egy forgatásra is, meg a következő nap reggelre, csak a TV2 Mokkájába. Elvállaltuk, pedig a családnak egyre nagyobb erőfeszítésekbe kerülök, legalább Apa nem kérdezi meg többet, hogy tényleg működni fog-e ez a sikervadászat… :) Jakupcsek Gabriellával, és Papp Gergellyel, a Pimasz úrral beszélgettem, hát, mit mondjak, tényleg fele olyan kedvesek sem voltak, mint az előző reggelen, a másik csatornán. Utóbb beszélgettünk otthon, és arra a következtetésre jutottunk családilag is, hogy Pimasz úr valószínűleg meg volt győződve róla, hogy én is csak egy sikerre éhes, de amúgy tehetségtelen ember vagyok, aki csak a csillogásra vágyik. Pedig mindenhol elmondom, hogy nem az volt a célom, és most sem az, hogy én ISMERT EMBER legyek, mert én csak sikeres szeretnék lenni, és csak a módja, ahogy szeretném megtudni a receptet, az különös. De szerintem a média ilyenkor a saját csapdájába is beleesik néha, hiszen szerintem is sok ember megfordul a reflektorfényben, akik tényleg csak erre vágynak.

Találkoztam a stúdió előtt Geszti Péterrel, meg a Neoton Família gitárosával is, ők szintén jófejek voltak, és szívesen válaszoltak a kérdéseimre. Geszti megjegyezte, hogy ő ugyan világéletében szerepelt, de épp ezért egy darabig azt hitte, ez a természetes, illetve ő ezzel magyarázta azt, hogy nem szállt el az ismertségtől, sőt, gyorsan kitanulta a praktikákat, amivel el lehet kerülni a kínos pillanatokat is. Kérdeztem, hogy mik ezek a praktikák, de csak annyit mondott sejtelmesen, hogy ha a helyén van a szívem, meg résen vagyok, nem lesz bajom.

Az AKTÍV stábja is forgatott velem, itt már kamerán kívül elmondtam a riporternek, hogy ez ne legyen probléma, de nagyon kedvesek voltak, és VV Ágicával is nagyon jót sikerült beszélgetni, ő tudott mesélni erről az effektusról, és ő is azt emelte ki, hogy ha csak a csillogás érdekel, de nem dolgozol meg érte keményen, akkor hamar elhasználódsz. Hát én köszönöm, egyelőre jól elvagyok, meg ha nem lennének a tesóim Anyáék mellett, akkor esetleg könnyebben elszállhatnék én is, de ők szerencsére még mindig ugyanolyannak látnak. Sarah is megnyugtatott, hogy azonnal szól, ha a kelleténél nagyobbra nőne az arcom, de még én sem érzem úgy, hogy ez a veszély fenyegetne. A jövő héten megnézhetem én is, amit most forgattak, azt hiszem, szerdán vetítik.
 

Szólj hozzá!

Címkék: tv siker vip


A bejegyzés trackback címe:

https://azencsaladom.blog.hu/api/trackback/id/tr17613502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása