2009.07.08. 09:32 benkozoli

Elment a világ legsikeresebb előadóművésze

Szeretném az elején kihangsúlyozni, hogy nem vagyok Michael Jackson-rajongó. Mondjuk ezen nem csodálkozom, hiszen amikor én születtem, ő már régen nagy sztár volt. A szüleim lehetnének rajongók, de ők nem voltak soha annyira oda a popért, mint műfajért. Nem is tudom, ismerek-e valakit a barátaim közül, aki fan lenne. Igazából arra a mondatra kaptam fel a fejem, mikor a híradóban jellemezték így Jacko-t a hozzátartozók, barátok.

Nem is ez a lényeg az ő esetében, hogy mennyien rajongtak érte, szerintem. Hanem, hogy senkit nem tudok mondani a környezetemből, aki ne ismerné a pop királyát. Olyan embert se ismerek, akinek ne lenne meg legalább vagy fél tucat szám a fejében. Persze, ez most nem annyira nagy kunszt, hiszen napok óta ezzel van tele az összes rádió. Hanem ráadásul igazából senki se utálja ezeket a számokat. Valahogy az életnek annyira szerves részei, hogy meghatároznak egy egész korszakot. Biztos mindenkinek megvan fejből, hogy mik azok a dolgok, amikről eszébe jut a gyerekkora. Michael Jacson annyira különc volt, hogy róla mindig is lehetett tudni.

Mondjuk én egy kicsit gerinctelennek érzem, hogy még életében milyen sokszor kifigurázták, most meg arra is fény derült, hogy kiskorában milyen keményen verte az apja, és hogy igazából lélekben mindig is gyerek maradt. A gonoszabbnál gonoszabb poénokra talán csak annyi a mentség, hogy ő is tudta, nem olyan, mint a többiek, a Man In Black II-ben például én is jót röhögtem rajta, elnézést.

Szóval visszatérnék erre a világsiker-dologra. Jacko tényleg népszerű volt, még azt is elhiszem, hogy a bolygó egyik legismertebb zenésze volt. De milyen áron? Még a vagyonának a javarészét is elveszítette, bár, szerintem ez fájhatott neki a legkevésbé. Nem akarok nagy szavakat használni, de azt hiszem, ha valakire, hát rá mondhatjuk, hogy meg nem értett ember volt. Borzalmas árat fizetett ezért a hatalmas hírnévért.

Remélem, legalább valami hasonló sikerült az életéből, amire ő is vágyott, és hogy voltak az ő életében is szép pillanatok.

Nyugodjék békében.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://azencsaladom.blog.hu/api/trackback/id/tr931258171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása