2008.11.10. 12:23 benkozoli

Dolgos hétköznapok

Hosszú idő után újra itt!
Nem is tudom, hány száz éve nem írtam már egy sort sem! Nem akarok mentegetőzni, de sikerült beleszaladnom egy igen kemény tanévbe. Olyan, mintha évezredekkel ezelőtt lett volna nyári szünet. Láttam, mennyi komment jött, szeretnék is majd írni válaszokat, de előbb utol kell érnem magam. Megjegyzem, úgy érzem, hogy 1-2 beszólás azért jöhetett létre, mert egyesek azt képzelik, hogy úgy zajlik az életem, ahogy ők gondolják…pedig nem.
Először is: hogyan is telnek a mindennapjaim? Mióta elkezdődött a suli nagyjából így: reggel ébresztő, utána reggeli, aztán egy óra stúdium, eztán következnek a normál tanítási órák, amiből egy átlagos napon is van vagy nyolc. Nos, ezek után megváltásnak tűnő egy óra kimenő következik, melyet nem egyszer alvással töltök, mivel ezt is követi aztán három óra stúdium. Befejezésül egy másfél órás szabadfoglalkozás az ajándékunk, amit persze nem egyszer korrepetálással töltünk, egymásnál. Végül eljön az alvás... és így megy egész héten.

A hétvégék ennél csak annyival lazábbak, hogy addig nem nagyon mehetünk sehová szórakozni, amíg a következő hétre fel nem készültünk maximálisan, és hát Apa meglehetősen pontosan beszámoltat minket. Azért persze ők is látják Anyával, ha nagyon kivagyunk egy-egy hét után. A múltkor például Benivel elkísérhettük Apát gombászni, meg egy jó kis vadlesre, az nagyon bejött, főleg a csend, és a mozdulatlanság. Az állatvilág nem hajt olyan eszeveszett tempóban, így a természetben töltött órák tényleg nyugtató hatással voltak ránk.

Szóval az említett hajtás miatt nem tudok mindig minden hozzászólásra azonnal reagálni, de remélem, a fentebb leírtakból kiderülhetett mindenki számára, hogy nincs egyszerű dolgom, ha mindenhol meg akarok felelni. Eszem ágában sincs persze szabadkozni, elvégre ez a blog is az én vállalásom, nem kényszeríttet rá senki. És nem segít senki, még Apa sem, ha lemaradok benne, mert ez az én feladatom, és minden nehézség ellenére szeretném tovább folytatni.

Azért az utóbbi időben is tanultam valamit a sikerességről. A saját bőrömön tapasztaltam meg, amit a hírességek is hangoztatnak: rengeteg munkába kerül feljutni, és közben nagyon könnyű visszacsúszni. A szerencsét csak ezután említeném.


 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azencsaladom.blog.hu/api/trackback/id/tr26760767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suklemovics 2008.11.14. 11:38:02

Üdv Zoli!

Először is kérdem én, mit tanulsz, számomra eddig nem derült ki. Aztán persze tartok mindjárt egy kis önvizsgálatot.
Lehetséges-e, hogy csupán irígységből vagy ellenszenves nekem? Gyarló az ember, ám elmondanám, hogy iskoláim elvégzése után a pénzügyi szektort választottam. Pedig hogy szerettem volna színész lenni, és állítólag nem is voltam rossz a színpadon, ám ennek má 6 éve, sajnos nem volt aki támogasson amíg meg nem tudok élni abból, amit szeretek. Most itt vagyok ebben a szektorban, nyögöm a lakáshitelt, ott, ahol szerinted a pénz helye van, napi 9 és fél órát vagyok a gép előtt, romlik a szemem, esténként csak ahhoz van erőm, hogy egyek, a párommal, hiába élünk együtt két éve, gyakorlatilag hétköznapokon mintha nem is találkoznánk, olyan fáradtak vagyunk, jelzem ő is ebben a szektorban dolgozik. De büszke vagyok arra, hogy 25 évesen azzal élek, akit szeretek, hogy a lakás, kocsi meg van, bár a jogsira csak most van időm, így a kocsi csak áll. Ja és nem új autóra kell gondolni...13 éves suzuki. Ez volt számomra megfizethető (ez is hitelből). Ismerettségi köröm ugyanebben a helyzetben.

Irígység?
Talán. De szerintem ebben az országban ne várd azt, hogy megsajnáljanak az emberek, mert van aki fizeti a tanulmányaid, a VIP jegyed a Hungaroringre, vagy egyéb progijaid. Nem attól lesz sikeres valaki, hogy ismert lesz. Én sikeresnek érzem magam, mert amit elvállalok, teljesítem. Saját erőből, képességeimhez mérten a legjobban. Ehhez nem kell VIP parti a Volksbanknál, nem kell hungaroring, se Lola, se Geszti Péter. Csak önbecsülés, kitartás, és győzni akarás.
Na örültem!

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.11.15. 16:54:55

CSak azt nem értem, hogy pár tíz poszttal, hogy lehet valaki sikeres. Kinn volt a plakát mindenütt, aztán ez nem más mint egy halovány énblog.

suklemovics 2008.11.17. 11:58:07

Sikeres nem ettől a pár poszttól lesz. Sajnos ez egy nagyon erőltetett és ennek köszönhetően el rontott reklám. Csak azt nem értem, hogy az adott banknak lenne pénze normális marketinges foglalkoztatni, megcsinálni egy rendes kampányt, mert lássuk be, hogy ez a kampány - plakát+blog - nem valami drága, de nem is költséghatékony, hisz célját nem éri el. azért én nem fogok szaladni a bankba, mert az látom a plakáton, hogy Benkő papa azt mondja spórolni kell, de nem a vacsoránál kell kezdeni. Szóval ennyi. és nem értem, miért nyomatják ennyire, mikor egyértelmű, hogy a konkurens bankok r4eklám hadjárataival nem veszi fel a versenyt. akkor miért akarta az adott bank még az év elején megkétszerezni a fiókjainak a számát?
Szerintem ez nem vall sikeres emberre...
süti beállítások módosítása